Merhaba sevgili anneler,
Ben de aranıza katıldım çok şükür:) bebeğim 1.5 aylık gaz için nurse harveys kullanmaya başladık. İlk şişe yoğun kıvamlıydı, bugün 2. Şişeye başladım ve bunun kıvamı koyu değil, akışkan. Yarın bilgi almaya çalışıcam ama endişelendim. Bozuk vb olabiliyor mu , başına gelen var mı , kıvamları nasıl kullananların