6.5 aylık bebeğim, tadımları falan çoktan bitirdik. Sabah kahvaltı akşam üstü de yarım çay bardağı kadar çorba veriyorum. 2 gündür çorbasını son uykusundan sonra yatmadan 1-1.5 saat önce verdim, öyle denk geldi. Normalde gece 2 kez emmek için uyanırdı. Ama dün ve bugün 1 kez uyandı. 8-8.5 gibi uyuyor akşam. Sabahta 8 de uyanıyor. Gece 5-6 gibi uyanıp emdi sadece. Sanırım yatmasına yakın çorba verdiğim için diye düşünüyorum. Yada tesadüf öyle mi denk geldi acaba. Tecrübesi olan annelerimiz bilirler. Sizce çorba içtiği için mi. Bide 1 saat öncesine çorba içmesinin bi zararı olur mu.