Kizlar iyi günler bana Ankarada kadin doğum gebelik için iyi bi hastane doktor önerisinde bulunabilir misiz.
İlk çocuğumu etlik Zübeyde de yaptım. Tekrar oraya gitmek istemiyorum.
Şehir hastanesi
Hacettepe unv hastanesi
Yenimahalle Yıldırım Beyazıt hastanesi
Aklima gelen bunlar ama memnun kalkmayanda çok. Sizlerden yardım oneri istiyorum 💞😘