Bebeğim on aylık çok iştahlı bebek sayılmaz. Gün içinde yoğurt içine elma rendeliyorum vs yiyor. Çorba içinde şehriye koyma mercimek gibi şeyleri yiyo balık köfte nohut bunları küçük kicik yapıyorum yiyo ama kahvaltıda asla yumurtayı tüm yemez yumurta avokado ceviz yoğurt karıştıriyorum böyle yiyo 😑