kerem_imm ben de kabız olup sanıp acile götürmüştüm, karnına falan baktı doktor. 7 güne kadar normal dedi. Karnın da sertlik yoksa sorun değilmiş, ben de sadece mama veriyorum. Aptamil kabız yaptı sanıp mama değişmiştim, değiştirdiğim mama yapmış asıl. Tekrar aptamile dönünce düzeldi. O gece bezi doldurdu.