Slm1122 8. Ayda hem atak hem uyku gerilemesi var. Daha erken gibi ama bazi bebekelr erken giriyor bu doneme. Benim oglum 7.5 aylikken girmisti. Hem cok mizmizdi. Butun gun kucakta durmak istiyordu. Zorla emiyordu ek gida reddi vardi. Uyku desem kabus gibi uyutamiyordum. Geceleri aglayarak uyaniyordu. Dedigim gibi her bebek ayni yasamiyor ama bu tarz belirtiler varsa ataga erkn girmis olabilir. Bu arada sonrasi guzel oluyor ☺️ 9. Aydayiz bu kotu belirtiler artik yok.