Değerli anneler var mı denediğiniz bitkisel yollar. Annemlere geldik il dışına. Zaten gelmeden kulakla ilgili problemliydik. Burda da kulağı kötü olunca yine gittik antibiyotik kullandı. Hemen peşine grip oldu . Grip bittik derken bir de öksürük kaldı geçmiyor. Yine gittik akciğer filmi çekildi temiz. Doktor yeni bir öksürük şurubu ile antibiyotik yazdı. Ama antibiyotik için geçmezse kullan dedi başlamak da istemiyorum