istanbullugelin34 Teemo07 himm ama bana daha zor gibi geldi klemp duruyo mesela bizimki 3 gunde acisı geçti
Teemo07 istanbullugelin34 Bi sıkıntısız atlattık şükür. Klempin çıktıgı gün agladı biraz o da korkudan sanırım. Masaya yatııgında basladı cunku aglaması. Kolay geçti yani. İlaçlar falan sakinleştirdi, kremler jeller rahatlattı onu.