papatya011 FHKK sağlıcakla kucağına al İnşAllah zümrayı çok yakın zamanda çevremizde koyan oldu ama diğerleri aklımda 🥰
papatya011 Barlasb10 bade ismini arkadaşım önerip duruyor ama şarap içki anlamınada geldiği için tereddüt ediyorum yoksa kibar bir isim 🥰
papatya011 Annebebissss isim çok güzel hatta ergenlikte wattpad de kitap yazarken başrol ismim de kullanmıştım ama gel gelelim arkadaşım koydu onu da 🥰
papatya011 Annebebissss ay ciddi misin 😦 dabbenin sadece 4. Filmini izledim oda baya oldu sadece korkunc sahnesi aklımda ama dediğim gibi güzel bir isim sare🥰
papatya011 Latiko evet güzel isimler duru Zeynep alya yakınlarımda var hep ama diğer isimleri değerlendireyim kızınızında ismi güzelmiş 🥰
papatya011 Ococila evet gerçekten zarif i harfli isimler i nin inceliğinden midir nedir bana da naif geliyor 😂