Bebeğim tam 2ayini doldurana kadar geceleri saat başı yada 1.5 saatte b kendisi kalkıp emmek istiyodu. Tam 3.aydan gün aldık 2.5 saate b kalkiyo ve cooooo… az emiyo sonra geri uyuyo emmesi 2dk sürmüyor bile. Gündüz emiyo ama gece emmeyince endişelendiriyor acaba yavaş yavaş memeyi m birakcak ☹