Rabiaak44 bızım kızımız da oyleydı cısı azalmıstı ıdrar enfeksıyonu olmuş 1 hafta hastanede yattık bir kaç gün oldu eve geldiğimiz ihmal etmeyin beşki surupla gececek bir durumdur bızımkı dırenclı cıktı mecbur yatıs yaptık surupla olacak bişey değilmişti. İhmal etmeyin doktorunuza söyleyin bence. Kız bebeklerde enfeksıyon daha fazla goruluyor bunu goz onunde bulundurun bence