Minikuzu Tuti29 2 aylıkken yapılan verem aşısının yeri sanırım. Böyle olması normal elleme hiç oraya nazik davran patlayıp kuruyacak
Teemo07 Tuti29 bir kaç sefer daha böyle kabarıp sönecek. İlaç sürmeyin, koparmayın, ellemeyin demişti doktor. 9. Ayda akıntısı geçti. Suan sadece kızarık orası bizde.
Alparslanc Tuti29 bizimde böyleydi banyosunu yaptırırken patladı hatta sulu kan geldi çok az. Doktor aşının tuttuğunu gösteriyor bu dedi
Alyazeynep merhaba bebegim suan 2 ay 20 günlük henüz kolunda boyle bisey cikmadi bu asinin tutmadığını mı gosteriyor acaba