Arkadaşlar öncelikle test vermedim, sağlıkçı arkadaşlarım var onlar emzirdiğin için test oldanda ilaç veremeyiz parol kullan sadece dedi. Şu sıralar vakalar çok gelme hastaneyede dediler o sebeble gitmedim ilk gün bebeğimde 38.7-8 arası ateş oldu calpol verdim ertesi gün akşamına normelae döndük sadece hastalığı sebebi ile burnu akıp hastalığı terleme ile atıyor bende parol içip bol c vitamin ve bitki çayları içiyorum normalde sütüm kendiliğinden akardı hep ama şu bi kaç gün sıkınca zor gelio bebeğim emdikçe geliyor bakıyorm ama eskisi gibi değil acaba cobid sebebi ile azalma olur mu