Busraa3535 arkadaşımın ounda vardı, ağlarken nefesi kesiliyor , morariyor , çırpınıyor ama nefesi gelmiyirdu. Bazen uykuda oluyormuş onun , birden ağlamaya başlıyorum yine nefesi gidiyor sonra çocuk kendinden geçiyor. Bayildiktan biraz zaman sonra kendine geliyor. Doktor bayikmasindan korkmayın demiş onlara, bu kendine gelmesini kolaylaştırır demiş. Ama.zor bur durum gerçekten, belki zamanla alışırsın bilmiyorum. Belli bir yaşa kadar sürer sonra geçer demiş doktor. 2 ya da 3 yaşına kadar olması lazım, yais olmasın ama