Eğer püre şeklinde ilerleyecekseniz 1. Gün 1 çay kaşığı, 2. Gün 1 tatlı kaşığı, 3. Gün 1 yemek kaşığı şeklinde tadım yapılması gerektiğini okumuştum. Ben bebeğime direkt blw yöntemi ile başladım sebzeleri parmak şeklinde kesip haşlayıp verdim. Kendisi daha fazla devam etmek istediğinde belli etmişti masasından öyle kaldırmıştım. Tadım süresince karışım yapmanızı tavsiye etmem. Çünkü yediği sebzenin tadını alabilmesi için. Öğünlere başladığınızda karışım yaparsınız.