Ben hiçbir şey yapmıyorum sadece ayaklarının altına sarımsaklı yağ sürüyorum, gece yatarken de göğsüne koyun yünü koyuyorum. Zaten öksürük en fazla müdahale etmediğinizde iki hafta da geçiyor. Tecrübelerimle sabit. Bebeğim 6 aylık bu zaman kadar iki kere hastalık atlattık hepsini de bu şekilde geçirdim çok şükür.