Bebeğim kabız olmuş sürekli bir ıkınma hali başta gaz sandım, gazı çıkarıyor ama sürekli sancılanıyor meme emerken bile terliyor ıkınıyor , güzelce yağladım masaj yaptım ama yok olmadı 4 gündür böyle, sadece bir gün önce beline kadar ishal gibi yaptı bir kez bende düzeldi sandım düzelmemiş bu sabah yine aynı şekilde çığlık atar gibi ağlıyor ve ıkınıyor , bu arada bendede doğumdan beri kabızlık var ilaçta kullanıyorum bitki çayları içiyorum komposto yiyorum sıvı tüketiyorum ama tam düzelemedim, birde bebeğime hem mama (hipp 1 kullanıyorum) hem sütümü veriyorum mama aşırı vermiyorum günde 2-3 kez , bir kaç gün gaz damlasıda kullandım biogaia olandan acaba o mu yaptı ? 3 gündür kullanmıyorum bıraktım. Bu şekilde başına gelen varmı tecrübeli annelerden yardım bekliyorum nolur yardım edin çok üzülüyorum yavruma 🥺🥺