AsyaninAnnesiiii çocuk doktoru göze bakmıyor zaten,normal göz doktoru bakıyor ki gittik ,1 yasinaa kadar bişey veremem dedi.masaj yap dedi,bir yaşına kadar düzelmezse küçük operasyon yapıyoruz igneyle açıyoruz dedi..bende çok capaklaniyor deyince damlayı öyle verdi işte.suan temizlemek yıkamak ,masaj,bide çaylı pamuk galiba tedavisi