Aslan-mom1302 33.haftamda doğum yaptım 1890 di ilk hafta 1700 e düştü 2500 olunca veririz emme refleksi de gelişmiş olur dedi doktor , 25 gün küvezde kaldı ilk hafta mideden beslendi sonra biberona geçmişti hemşireler, çok çabuk kavrıyorlar , 2200 olunca çıkardık biz hamd olsun emiyor 15 gündür yanımda sizde sağlıkla kavuşursunuz Allah’ın izniyle onlar bizim sandığımızdan da güçlü kuvvetliler çok çabuk öğreniyorlar 💙