Merhaba, kızımda göz tembelliği ve göz kayması var gözlük kullanması gerekiyor dün gözlüğünü aldık fakat on saniyeden uzun gözünde tutmuyor. Ağlıyor ,gözlüğü saklıyor , gözlük gördüğü anda kaçıyor. İlk gün zorlamak istemedik teklif ettik ve hep aşırı tepkiler verdi. Sizin bebekleriniz gözlüğe nasıl alıştı? Bir de gözlüğün arkasına lastik gibi bir şey takan var mı ? Gözlük nasıl duracak gözünde?