Girmeye çalışıyorum olmuyo hata var diye sizdede aynımı ay sinir oldum
QueenMommm Evet maleseff canim siyah ekran var açınca 😣😣💐
QueenMommm evet canım ben de randevu alcaktım şimdi baktım da siyah ekran var
QueenMommm bende 182 yi aradım teknik bir arıza var dediler OyüZden randevü alamadım
QueenMommm saat 4 de açılıyor randevular
QueenMommm ben şmdi girdm aldm