Elif9292 ahahaha canım o söylentiler 10 yıldır vardır belki, o Ankaradaki yakınlar hep birşey söyler. Bizim 4 yılımız, 4 yıldır düştü düşüyor derken dönüyoruz bu yaz artık kısmetse 😂😂 hiç sanmam düşeceğini. Ama bir ihtimal var, polislere de askeriye gibi bölge uygulaması gelme durumu, gelirse süreler kısalacak bizler de ordan oraya 🤷🏻♀️