Eda-asel evet mesela değeri 9 çıkmıştı 2 ay boyunca sabah akşam kullandım sonra 2 bucuk yaşında tine düşük çıktı ozmnda sabah akşam kullandım 2 ayda değerleri düzeldi şimdi 3 yaşında gecenlerde yine hafif düşük çıktı çnkü kendısı sağolsun ettir bişeydir kan yapacak hiç bişi yemio 😅 şimdi sadece sabahları veriyorum 2 şişe yazdı bitmek üzere