Aklimdasin Sulee_ biraz bebege baglı acıkcası iştahlıysa benım oğlum gibi 6. Ayda basladım. O zamandan beri 3-4 öğün yer 5. Ay tadımlar vardi.
Ayssss1 Sulee_ 5: ayda başladık biz tadımlara 6 buçuk aylık olduktan sonra 2 öğün 7 ay 10 günlükken falan doktor 4 öğüne kadar verebilirsin dedi
HaLe31 Sulee_ ek gıdaya 6. Ayda başladık, 9. Ayda kahvaltı ekledim, 9. Aya kadar öğle ve akşam olarak iki öğün gittim, şimdi 11 aylık 3 öğün besleniyor ara öğünlerde emziriyorum, 1 yaş sonrası ara öğün de ekleyeceğim anne sütü yerine
Sulee_ Aklimdasin bebeğim 5 ay 7 günlük bizde şuan tadım yapıyoruz ama herkes kahvaltıya başlat diyor kafam karışıyor bende 6.aya kadar başlamak istemiyorum bebeğim çok iştahlı sütüm yetmiyor mamada içiyor sindiriminde zorlanır diye korkuyorum
Anne888 Aklimdasin bir şey soracağım günde 1 çay bardağını geçmesin diyorlar sizin 3 4 öğün geçiyordur illaki. Benim bebeyimde yiyorda o yüzden soruyorum
Aklimdasin Sulee_ ay sadece tadımlar olsun bunun ıcın erken henuz. Baktınız istiyor doymuyor biraz daha tadımlardan gün içinde verebilirsiniz bende öyle yapıyordum ayda gecersınız kahvaltıya
Sulee_ UcuBulunamayanBant sabah ne yediriyorsunuz akşam ne yediriyorsunuz acaba benim içinde tarif fikiri olsun 🙂
UcuBulunamayanBant Sulee_ sabahları değişiyor bazen sadece yoğurt veriyorum bazen mesela çeyrek avakoda içine yumurta sarısı evde yaptığım lor peyniri ve 2 3 tane bebe buskivisi karıştırıyorum o şekilde mama yapıyorum bebe buskivisini peynir altı susuyla yada ıhlamur ile islatiyorum. Onun dışında elma armut kuru kayısı(kaka sorunu olmasın diye özellikle 3gune 1kuru kayısı veriyorum) bunları haşlayıp püre yapıyorum içine az bı suda lapa haline getirdigim irmiği katıyorum 1cay kaşığı pekmez bu şekilde yediriyorum. Akşam ogununde de çorba balkabakli patates havuçlu yapıyorum bugün mesela brokolili yoğurt çorbası yapicam siyez ünlü kabaklı yapıyorum tarhana vs gibi çorbalar.
iremceren Sulee_ yani şöyle anlatym bn 6 ayda başladım 1 ay tadım sürdü 7-7.5 aylıkken kahvaltı + tadım veya öğlen bişiler veriyordum 9 ay gibi de akşama öğün eklemiştm sonra da kızımın isteğine göre gittim
Aklimdasin Anne888 geçiyordu evet, istiyordu verıyordum bende üzerine emiyordu bi sıkıntı olmadı. 9. Aya giricez yine öyle dolu dolu yiyor. İstiyorsa verin bence
Ayssss1 Anne888 sabah kahvaltı öğlen çorba öğleden sonra sebze/meyve-yogurt yada et o gün hangisi varsa bunlardan birini yoğurtla veriyorum gece geç uykuya geçtiği için gece 11 gibi kaşık maması veriyorum irmikli muhallebi yada pirinç unu 1-2 gibi de mama içirip uykuya geçiriyorum
Anne888 Aklimdasin evet benimkide istiyor ama ben ne bileyim midesi küçük çok yerse bişi olır diye korkuyodum