OyaGny Günaydın kızlar 👧 bugün nimenrix aşısı yaptıracağız süreç nasıl eczaneden alıp sağlık ocağı mı yapıyor bu aşırı ve yan etkileri nedir yan etki yapıyor mu 😪
S_x_w OyaGny günaydın..hiçbir yan etkisi olmadı..ben kendi dr una yaptırdım..iğne içim hastaneye ödeme yaptım getirdiler..geçmiş olsun şimdiden
laliko35 OyaGny sağlık ocağındaki ebe ve devlet hastanesindeki çocuk doktoru yapma yetkimiz yok ddi ozel hastaneye goturuyoruz hastane de asilar mevcut çocuk doktoru yapıyor aşıyı bizde bir yan etki olmadı 😘 calpol verdim eve gelince
Srnd Esraeg biz özel hastanede yaptırdık bacaktan vuruluyor. Normalde bugüne kadar yapılan tüm aşılar ateş yaptı bizde ama bu yapmadı 7 aylıkken oldu yani 1 hafta önce yaptırdık daha
laliko35 OyaGny 3 doz şeklinde söyledi doktor bu arada. 2. 4. ve 13.ay bexsero aşısı içinde 3. 5. ve 15.ay rotada 3. ve 5.ay da yapıldı
OyaGny laliko35 ya banada öyle söyledi sağlık ocağı hastaneye gittim dün doktor sağlık ocağı yapar aşıları dedi