Emineturkmen Kızim 4 ay 11 günlük normalde sesi çıkmayan bebeğim 3 4 gündür sürekli bı mizirdanma içerisinde uykuya direniyo uyuyunca azcik uyuyup hemen kalkıyo gece 2 saatte bir uyaniyo çok yoruldum artık ne zaman bitecek oturup aglayasim var 🥺
Fatimaafr Emineturkmen ben yaklaşık yirmi gündür bu durumdayım. 4. Ay atağı en uzun ataklardan. Bana çok ama çok zor geldi. Çok ağladım. Ama geçti, geçiyor 💕
Muhasebeciana Emineturkmen kimisi uzun zamanda atamiyor 4 ay atagini kimisi hemen atlatiyor. Benim kizim 5 gun nerdeyse kesintisiz hep aglamisti o donem artik dayanamayip doktora goturduk acilden sansimiza kendi doktorumuz nobetciydi o aksam tahlil tetkik vs hersey yapildi sonuc koskoca bir atak donemiydi malesef
_anneyim Emineturkmen 😅 gece saat başı uyanıyor ve “24 “gündür böyleyiz bizde gündüz uykuları 30 dk gece saat başı ayakta sürekli ağlama mızmızlanma katılarak ağlama 😅 az kaldı akıl sağlığımı yitirmeme
Emineturkmen Deletedmom00881 Bir ay böyle mi geçecek ne ağladığı belli ne güldüğü yavrum da perişan oldu ne zor bir sürecmis 🥺