Cedd Kızlar adetim olması gerektiği günde( doğum kontrol hapı kullandığım için hep aynı gün olur) ama leke şeklinde geliyor. Bir türlü sökülmedi. Dün gebelik testi de yaptım negatif. Bu durumu yaşayan oldu mu