Burcukaranoktay Bebelac gold 1 kullanan anneler memnun musunuz? Aptamil kullanıyorum kabızlık yok ama aşırı gaz yapıyo değiştirmeyi düşünüyorum, evolvia ve bebelac gold arasında kaldım?
Asyabebek1 Burcukaranoktay evolvia yurt dışında yasaklandı, bı bakteri varmış sanırım içinde, geçen okudum.
Burcukaranoktay Aptamil yarıyo diye 5 aydır sabrediyorum ama artık gazıyla mücadele edemiyorum inşallah dediğniz gibi bebelac gold iyi gelir