AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bugleminannesii Zam gelmiş mi sonunda ya 😂 25 liraydı. Ben almadım bile kartı gerek yok diye
Longingg Bugleminannesii bakacağım bu hafta bende ıslak mendil alabiliyorduk anca 20 tlye, zamlanmış mı?
Longingg Taliskobaby Kocaeli’de yaşayanlara belediyenin verdiği süt kart. 20 TL yatıyordu yıllardır süt alalım diye