Muhasebeciana bonjour_maman bir baktirin isterseniz vitamin değerlerine ona gore ek birsey gerektirirse ek seyler kullanirsiniz
morrbalik bonjour_maman Biz de kullanmıyoduk ama bizim ufaklığın bağışıklığı düşünce ve balık ta yemediği için doktor tavsiyesiyle başladık. İmuneksin omega optiması değerleri yüksekmiş. Umarım toparlar kızımı.