Woody Sebeyda tomografide zaten çok radyasyon var. Emzirirken cekilmememi. Ilac için de bazı kaynaklar sorun olmsx diyor, bazilari emzirmeyin diyor. 12 saay emzirmemistim ben ilacli mr cektirince