Kızım 4 ay 8 günlük. Evet o beter durum 3 gündür bizi de vurmuş durumda. Gündüz uykuları zaten öyle hep yoktu. 45dk max uyuyor günde 2 defa falan. Ama gece uykularımız perişan oldu. Hele bu gece sanırım hiç uyumadım. Sürekli hareket halinde. Poposuna pışpış yapıyorum yok. Kucağıma alıp uyutup yeniden yatırıyorum yok. Nasıl atlattınız bu dönemi? Uyku rutinin dışına çıkmıyorum. Her zamanki uyku saatinde aynı rutini devam edip uyuyor. Ama saat başı uyanıyor artık 🤦🏼♀️ Kaç gün devam ediyor bu ya..
Bu dönemde siz neler yaptınız daha güzel atlatmak için?