Bebeğim 2ay 3günlük 15gündem beri kaka sorunu yaşıyoruz sürekli ağlıyor 3.gün boyunca kaka yapamıyor 25günlükken ameliyat olacağı için hastanede yattı o süreçte beni emeyü unuttu yinede baya çabaladım emmesi için emmedi beni sadece mama kulanıyoruz mama da değiştirdim belki ondandır diye şuan bebelac golf kulanıyorm hala aynı kaka yapamıyor yapıncada kabız felan değil normal şekilde yapıyor kakası şuan yine uykudan ağlayarak uyandı 1saat olmadı ne yapacam bu saate blmıyorm aynı durumu varmı ne yapmam lazm ltfn yardımcı olun arkadaşlar