Belki garip gelebilir ama ben öyle olduğu zaman inanın damlada kullandım çayda denedim. Hiçbiri geçirmedi fizyolojik serum ile temizledim sonra hicbirsey kalmadı gözünde şükür aynı şekilde komsumada önerdim oda yaptı ertesi gününe geçmişti zaten onlar göz içinde kullanılabilir diye yaziyor üstlerinde benimki öyleydi mesela