Arkadaşlar bebeğim yataktan düştü 60 cm uzunluktan ilk basta bsy yoktu cok ağlamadım bile tedbir amaçlı uyutmadım iki saat hiçbir sorun yoktu yara kanama morluk vs Pazar gunu 4 gibi düştü pazartesi akşam 9 gibi kısmaya başladı mizlmizlanmiyo guluyoda hatta ama endişeliyim bsy olurmu düşmeden ince de ishal ve kusma vardı ztn