Merhaba sevgili anneler , 2 bucuk aylık oğlum var şuan 11. Haftaya girdik , 12. HaFta atağı belirtileri gösteriyor, araştırdım biraz genelde 3-3bucuk aylık bebekler bu dönemi geçiriyor, bizim ki atak mi farklı bir sorun mu çözemedim 🥺çok sık uyanıyor , aniden Ağlamaya başlıyor, sürekli bir mız mız lık hali , çok sakin olan bebek gitti bambaşka bir bebek geldi resmen 2-3 gündür ne yapacağımı bilemedim , 11 haftada bu sorunu yaşayan var mı ?