M123A hem otururken hem bebeğimi emzirirken ben hep kalçamın üstüne oturdum açtım bacaklarımı sırtımı koltuğa dayadım (doğum yapar gibi pozisyon) bu şekilde oturmalarımı sağladım dikişim boşlukta kaldı böylelikle sadece kalkarken biraz ağrıyodu bi de bacaklarımı olduğunca açmaya çalıştım dikiş daha kolay kurusun diye