Saime123_ Benim 40 ım çıktı ama kanamam hala devam ediyor hemde adet gibi Baya baya çok geliyor normal mi
Lalekalbur20 Saime123_ doktoruna danış bi canım. O kadar kanama normal değil. Ben de sezaryen oldum ama 3 haftaya kadar bitmişti
Nur_akpnr Saime123_ beminki kırkım çıkmadan bitmişti ama normal yani daha iyi ya için temizleniyor işte göbek şişliğin gider
Babyfacee Saime123_ 50 güne kadar normal karşılanır. 50 günü geçerse muayane olun mutlaka. Benim de tam 50 gün sürdü (hemşireyim)