Egemen16 öncelikle cok gecmis olsun ocak ayında bende atlattim. Bi gün uyandim grip gibiyim burnum tikanmisti hemen maske taktim ogluma bulasmasin diye titizlikle yaptim herseyini her dokundugumda ellerimi yikadm test verdim pozitifti. Kendimi odaya kapattim dokundugum her yere kolanyagi sıktım oglumun oldugu odaya hic girmedim sukur oglumdada esimdede bisey yoktu. Bol bol c vitamini aldm tansiyon sorununuz yoksa sarimsak yiyin ben yiyemedigim icin yuttum tavuk sulu et sulu corbalar yedim ilk 3 gün ceset gibiydim 4, gün sanki hic bisey yokmus gibi enerjiktim 😊