Deletedmom_32 Kızlar bebeğimi kanepede Akşam üzeri yan yatırmıştım hafif arkamı döndüm bi baktım yüzükoyun dönmüş akşamda aynısını yaptı bu sefer düz yatıyodu istemsizce mi yapıyo yoksa dönmesi normal mi 😃
a010101 Deletedmom_32 erken ama bizimkide öyleydi 20 günlükken hareket ede ede donerdi yüz üstü kalınca da kaplumbağa misali çırpınır ağlardı ama tam anlamıyla dönmesi 4 aylık olduğu gün
Biroglanannesi Deletedmom_32 Ben küvözde ne bebekler gördüm bebek yeni doğmuş ağlaya ağlaya ters dönen bebekler ve dizlerinin üzerinde gidenler …
Buketpoyraz Deletedmom_32 istemsizce oluyordur kücük ve hafif oldukları için aniden dönüyorlar bizimkide öyle oldu 😂😂
Deletedmom_32 Yesim95 çok şaşırdım insan yinede mutlu oluyor ama 😊 peki sonra kaç aylıkken dönmeye başladı sizin
Deletedmom_32 Biroglanannesi doğrudur inanırım :) bazen videolar da denk geliyorum neler yapıyorlar ya
a010101 Biroglanannesi ay gerçekten ufacıcık vardı bitane el kadar kızımı her emzirmeye gittiğimde kuvozn içinde ağlardı kenarına gelir vurunurdu hiç annesi gelmemişti belki annesini istiyordu ebeler bile ablacım sen niye gezyn derlerdi kız koyardı o gene orda durmazdı 😞
Deletedmom_32 Esratopal yaa çok geçmiş olsun 🥺 bişey olmadı inşallah evet artık yanlız bırakamam onu koltukta
Esratopal Deletedmom_32 teşekkür ederim🌸 ilk bebeğim babasına bırakmıştım bi kaç saat o da döneceğini düşünememiş düşüverdi doktora götürdük hemen çok şükür bir şeyi yok😇