Benim bebeğim kolikdi 4 aya kadar uğunur gibi ağlardı anneler hatta 4 ay uyku gerilmesi yaşadık çok zordu yarım saate bir uyanırdı psikolojim çok bozuldu sürekli ağlıyordum hiç iyi değildim ama 6. Ayda gerçekten elhamdulillah düzene girdi hiç geçmiycek gibiydi şimdi 7ay 2 günlük kızım