aysenurrarass Neyyysee şurup verme taraftarı değilim vitaminlerinin çok iyi düzelme oldu bizde umarım sizde de olur balık yağı vs kullanmıyorum çünkü 2 kez haftalık yapıyorum doktorumuzda kullanma taraftarı değil
aysenurrarass Deletedmom_64 bir kaç saat bişey vermedim sonra sevdiği tavuk çorbasını teklif ettim yedi düzeldi sonrada biraz zorlamamak gerek sanırım
uglygirl aysenurrarass Bizim de öyle oldu bi anda kesildi iştahı zorla bi kaç lokma yiyodu bi süre böyle devam etti eczacıya sordum easyfishoil multi balık yağı tavsiye etti ona başladık yavaştan eski iştahına dönmeye başladı