Arkadaşlar merhaba 2.ye hamileyim ilki sezeryan olmuştu buda oyüzden sezeryan olucak özel hastanelerin fiyatları uçmuş vaziyette , diyorum ki zaten sezeryan olucam aynı yerden kesicekler iki gün orda dişimi sıkarım o parayı vermemek için ama varmı tecrübeleriniz yani sizce doğru mu düşünüyorum bilmiyorum