Adar_-mommy Hanımlar bebeğim 6 ay 2 günlük normalde bebeğime gece mama verip uyutuyorum şimdi 6 aylık olduğu için mamayi kesmem gerekiyor mu devam etsem mi yardımcı olur musunuz lütfen 🙏
bikerem Adar_-mommy 2 yasi bitend kadar kullanmaniz tavsiye ediliyor. Bu yuzden 1 2 3 4 numarali mamalar var
Adar_-mommy 1lina1anne ama nasıl kesicem bilmiyorum çok alıştı mama almadan uyumuyor ne yapabilirim ek gıdaya başlıcaz ama yeni olduğu için sadece tadım yapabilir doyurmaz ki bide bebeğim sadece tek göğsümü emiyor ondan nasıl yapicam bilmiyorum
1lina1anne Adar_-mommy siz ek gidaaya baslayin 7 8 aylik olsun muhallebi.gece mamalari nebilim ozaman biraktirin.suan.dusunmeyin isterseniz ben oyle yapmistim aksam.yatmadan 2 3 saat.once yedirip kesiyordum artik