Sibeldb kesinlikle mochi. Bende ikili elektirikli pompa var ama oğlum rahat durmadığı için birine mochi takıyorum diğerine de elektirikli olanı. Mochi dolmadan salmıyo kendini ve çok iyi süt çıkarıyor. Daha sonra pompayla sağdığım göğsüme mochiyi, mochi taktığım göğsümü de elektirikli Pompayla sağıyorum değiştiriyorum yani. Oğlum beni 1 ay emdi sonra bıraktı bende sağarak veriyorum 8 buçuk aydır. O yüzden tamamen boşaltmak için bu yöntemi deniyorum. Ama siz ön sütü almak için sağıyorsanız benim yaptığım gibi yapmayın. Güle güle kullanın sütünüz bol olsun inşallah