Kızlar bir sorum olacak sebebini öğrenmek istiyorum başına gelen varsa yardımcı olsun lütfen. Oğlum 20 aylık son 1 aydır tuzluk falan görünce alıp yalamaya başlıyor ve hiç tiksinmiyor yüzü ekşimiyor tuzluğun deliklerini açıp yemeye çalışıyor. Tuzluğu ortadan kaldırdık yapmasın diye. Bugünde şey dikkatimi çekti ayıptır söylemesi sarma yapmış bizim büyük babaanne yaprağı suda bekletmemiş yaprak aşırı tuzluydu. İlk başta oğluma yaprak sarması verdim yedi bi güzel. Sonra çok tuzlu diye yemesin dedim lahana sarması verdim ondan yemedi, tekrar yaprak sarması verdim yine onu yedi. Yani sarmayı tuzlu olduğu için yediğini düşünüyorum. Acaba bi değeri mi düşük ondan mı tuz yemek istiyor yoksa hoşuna mı gidiyor anlayamadım. En son 9 aylıkken kan tahlili yaptırmıştık. 15 aylıkken doktora genel muayene için gitmiştik gerekli ise kan tahlili yapalım demiştim ama doktor “önceki tahlil değerlerine bakınca şuanda gerek yok, çok fazla tahlil yaptırmakta iyi değil çocukların doktorlara karşı korkusu artıyor” diyerek gerek görmemişti. O yüzden aklıma takıldı acaba bi kan tahlili şart mı diye düşünüyorum. Başına gelen var mı böyle çocuğu tuz sevdalısı olan, ne oldu sonra, neden oluyormuş falan bilen yazsın lütfeeeennnn