Nilcihan 4.ay atagindan sonra dedim bu ne ? :) Cocuk uyumuyo egitimde vermemiştim doktora gittim bu damlayi önerdi. Tabi hemen kullanamadim 8. Ay oldu bu da uzun bir atakti 4. Ay gibi. Derken aylardir uyumuyo geccek derken baktim gecmiyo devamli diş geliyo, atak , yok gerileme derken biraz da büyüdü diye kullanmaya basladim. Dedim keske o zmanlar kullansaymisim kizim uykusuz kaldi bosuna agladi vs. Damla ilk basta yatirmaya yardimci sonra kalkan yine kalkiyor ama bi sefer eğitim vermeye başladım uyutmada artık sorun cikartmadigi icin yataginda pis piş yapip yatirdim ve alisti artik geceleri nadir kalkiyor tabi hep kullanmiyorim ara ara hastalaninca diş cikarmanin ilk günleri..tavsiye ederim