Nnnaaa Doğumdan sonra 2.döngüdeyim 13 gündür regl oluyorum ve çok yoğun şekilde geliyor. Doktorun adet kesici verdi ama hala devam ediyor. Artık çok sıkıldım. Başına gelen var mı acaba?