busra_02 Kızım 3gün sonra 4aylık olcak eli sürekli ağzında salyası çok akıyor meme emerken sinirleniyor ve sebepsiz ağlıyor acaba diş belirtisi mi çıkma ihtimali varsa oğlum 12aylık iken çıkardı belirtileri de yoktu kızım aşırı belirti veriyor
Deletedmom_61 busra_02 benim bebeğimde öyle 9unda 4 aylık olacak hep salya ama bence 4.ay atağı aşıdan sonra huy degisiyormus bakalım ne olacak daha aşı yi olmadik
Aysedemirrrrr busra_02 hep dişe yormayın bence. 4.ay atağı felaket bişeydi. Ellerini etrafındaki herşeyi ağzına sokarak öğrenmeye çalışıyor. O yüzden de salyası çok oluyo. Bizimde 6 aylık çıkardı alttan 2 tane diş. 4. Ay atağından daha felaketti bizim ama her bebek farklıdır
humamomss Kızım 4 ay 20 günlüktü ilk diş çıkardığında 4.ay atağı huysuzluğu sanıyordum bizde salya pek olmadı ama eller hep ağzında oluyordu