Arkadaşlar bebeğim 2 aylık hem anne sütü hem mama veriyorum. 2 saatte bir veya saatte bir emziriyorum doymadığında 2 ölçek mama veriyorum (doktora danıştık bu arada) o şekilde rahatlıyor uykuya dalıyor. Mamanın ölçüsü az mı benim gibi olan varsa buraya yazabilir mi kaç ölçek mama vereyim arttırmalı mıyım?